No pigs way of life.

Jag är så trött att mina ögonblick skriker på mig att jag ska gå och lägga mig och nu tänker jag faktiskt lyssna. Det sjuka är att det inte spelar någon roll hur trött jag är för innan jag lägger mig fixar jag alltid allt i lägenheten som behöver fixas. Jag kan inte lägga mig om det ligger disk i diskhon eller om några smutsiga kastruller står framme! Blir lugn i själen av att fixa allt och så känns allt mycket bättre när man vaknar dagen efter och ser att allt är rent! Pedant? Ja. När vi har fest hos oss är både jag och Robin knäppa för vi fixar allt samma kväll. Hur fulla eller trötta vi än är tar vi bort allt och torkar rent alla bord så att vi ska kunna sova ut dagen efter och jag älskar min man för det! Inte många killar som är som honom som släpper allt för att hjälpa mig och visar hur mycket han uppskattar att jag håller rent, bäst är han! Med detta säger jag godnatt för imorgon ska jag upp tidigt och plugga.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!