No need to search.

Här är jag igen! Igår hände en del saker så jag hann inte blogga men det tar vi igen nu! Johanna och Alexandra kom över för lite plugg igår men tror ni att vi fick något gjort? Nästan inte. Av någon anledning kom vi in på annat hela tiden men vi valde iallafall vilket ämne vi vill arbeta med så nu är det bara att läsa på. Efter att dom hade åkt kom Robin hem. Vi åt, tog en dusch och bara umgicks innan Macke kom över för lite öl. Jag drack två glas körsbärsvin och sen kände jag att utgång inte riktigt var det jag va sugen på så killarna fick dra ut medan jag gjorde dumplings och parkerade arslet i soffan. Klockan 02.04 kom ett sms från Robin om att han hade tappat bort Macke och precis då ringer det på dörren. Dör står Macke med en pizza i handen, vinglandes måste jag tillägga! Ringde Robin så han kunde sluta leta efter Macke och komma hem. Nu ligger två trötta killar och sover medan jag är pigg som en lärka, what to do?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!