No more than possible.

Det här med att hålla sig frisk är inte lätt! Igår hade jag så ont i huvudet och halsen att jag inte kunde somna så jag fick ta panodil och efter det somnade jag direkt. Idag känns det i hals och öron och jag växlar mellan frossa och svettas men det är söndag så jag ligger i soffan med filten och en kopp te och är lycklig ändå. Har tryckt i mig en sen frukost också och idag blir nog också en lugn dag med lite mys och plugg för att ladda upp inför kommande veckan. Det är inte jobbigt att vara sjuk men jag hatar att jag inte kan träna för jag hade äntligen kommit igång och älskade det! Aja, kroppen klarar inte allt så den får vila så sätter jag igång med träningen när jag mår bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!