Hearts and roses.

Valentine's day, en riktigt bra film och när jag såg att den skulle visas på 5:an idag var jag tvungen att rensa schemat, dvs. läsa min bok fick skjutas upp haha! Ännu en helg har nått sitt slut och nu känner jag verkligen hur veckorna bara flyger förbi. På torsdag är det alla hjärtans dag och vi kommer fira på söndag. Jag har planerat allt och det är ganska enkla planer så inget borde gå fel men jag kan tyvärr inte skriva här vad jag har planerat eftersom Robin brukar läsa mina inlägg. Ni får helt enkelt veta nästa helg! Blir nog inget mer skrivande idag så jag önskar er godnatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!