Give me tunes to everything.

Fixa fixa fixa! Det är det jag gör här hemma och samtidigt hoppar jag omkring med hög musik i högtalarna. Jag älskar att städa och fixa med musik på! Underbar känsla och jag kan erkänna att jag är beroende av musik haha! Idag har det pluggats och snart när älsklingen kommer ska jag ta mig en cider för nu börjar min helg och som jag längtat. Ni anar inte! Imorgon står träning, laserdome och fest på schemat och på söndag kommer min pappa (hoppas jag! Han ringde och har tydligen blivit jättesjuk!). Nu kom en bra låt så vi hörs sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!