All wishes came true.

Fyllde ju 23 förra söndagen men jag har inte ens hunnit visa vad jag fick i födelsedagspresent. I tre år nu har jag önskat mig en systemkamera men varje år när min födelsedag eller jul har börjat närma sig har jag alltid ändrat mig för att jag känner att en kamera är en alldeles för dyr önskan. I år kom min pappa hit för att fira mig och han hade med sig en sprillans ny... Systemkamera! Både jag och Robin skuttade runt av glädje och vi har redan hunnit ta en massa fina bilder med den! Det är en EOS 1100D och jag älskar den! Andra presenter jag fick var presentkort på H&M och glitter, vin, pengar och otroligt fina blommor av min älskling. Har säkert glömt nåt men det kan vi ta senare. Presentkortet på glitter är redan använt och för det kapade jag hem ett halsband och ett mobilskal. Bilder på allt får ni också!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!