Eeuw, eeuw, eeeeuw.

Slem, snor och hosta har varit en del av min dag idag. Igår hade jag ont i halsen och idag kunde jag lägga till ont i öronen, ont i hela kroppen och rivande känsla i bröstkorgen till den listan. Hatar virusinfektioner och jag hatar vintern och kylan för alla sjukdomar som man får på köpet. Nu har jag iallafall en fästman här hemma som lagar mat till mig! Lasagne har har precis lagt in i ugnen och magen kurrar av hunger så det är perfekt! Maten är färdig om 15 min och då börjar tunnelbanan på femman så missa inte det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!