Curiousity creating suffering.

Fortfarande vaken och inte så trött som jag borde vara. Idag hade vi finbesök. Robins mamma kom över för att umgås och fika och det va välbehövligt! Vi ses inte så ofta som jag hade velat men det kanske ändras i framtiden, man vet aldrig! Nu ska ni få höra något fjantigt. Jag har tittat på 7th heaven sen jag va liten men aldrig följt det. Om jag har suttit och zappat runt och det har varit på har jag alltid tittat men nu vill jag se hur allt slutar! Så jag har laddat ner sista säsongen och börjat titta. Jag gillar serien men ibland blir det bara för mycket! Deras perfekta värld får mig att spy ibland men det är bara att stå ut för jag vill veta vad som händer! Nyfikenhet... Farligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!