Amaze me.

Tänkte berätta lite om min dag igår. Det är meningen att vi ska fira imorgon och vi hade inte tänkt göra någonting igår men jag kunde inte hålla mig så innan Robin kom hem tände jag ljus i hela lägenheten. Ni anar inte hur fint det blev! Släckte ner alla lampor så att det bara var levande ljus som visade vägen och som tur är har vi katter som hatar levande ljus och inte är nyfikna så man behöver inte vara orolig att någon olycka ska ske. Ni skulle ha sett hur överraskad Robin blev. Hade även köpt en ros som det står "I love you" på som han fick när han kom innanför dörren. Vi åt god middag och tittade på två avsnitt av Big Bang theory som vi hade missat och sedan satte jag igång med plugget igen men trots att jag var tvungen att plugga var det en underbar kväll och det är bara roligt att vi firar två gånger för trots gårdagen ska vi fira imorgon! Här kommer det finaste... jag visste att han inte skulle ge mig nåt och det var helt okej för mig men efter 30 min går han på toa för att snyta sig tror jag så jag ber honom ta med lite toapapper till mig för att jag också kände mig snorig. Han kommer tillbaka med en stor bunt med papper som han ger mig och helt plötsligt känner jag något hårt i pappret. Där hittar jag en fin ask med en söt rosett på. När jag öppnar den börjar jag gråta direkt för där i ligger det finaste halsbandet jag har sett. Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar min prins och jag älskar att han kan överraska mig så otroligt att jag gråter glädjetårar. Du är mitt allt Robin <3
 
Här får ni se lite bilder men det kommer ett till inlägg med bara bilder som jag har på mobilen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!