Redy for opening.

Är på väg till min sista jobbdag nu innan julledigheten och ni anar inte hur skönt det ska bli! Jag har sovit ordentligt nu men är ändå trött för min kropp hinner inte återhämta sig så det ska få bli skönt att bara sova, umgås med familj och äta god mat och så det bästa av allt, öppna julklappar imorgon!!! Igår blev jag hämtad efter jobbet och då åkte vi hem och lagade mat. Efter maten var det äntligen dags att pynta granen. Det va jättemysigt för vi gjorde allt tillsammans, jag, Robin och pappa. Sedan slängde vi i oss lösgodis under pyntande och hade vår minibrasa tänd så det kunde inte blivit bättre. 

Nu är jag snart framme på jobbet så vi hörs men jag önskar alla en god jul och hoppas ni får i er mycket gott! 


Vår fina julgran, kan man inte ha den framme året om? Haha❤️

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!