Long lasting days.

En tidig morgon ute i kylan och jag måste säga att jag njuter! Har man rätt kläder på sig och det är ganska vindstilla så funkar ju vintern också. Igår skulle jag jobbat till 14 men en vikarie som skulle jobbat kvällen blev sjuk så jag ställde upp och jobbade 06.45-21.15. Var jag trött efter? Hell yeah! Robin är Dick underbar för han åkte ut till blacka och hämtade bilen så han och sebbe kom och hämtade mig efter jobbet och överraskade mig med McDonalds efter så jag fick somna med en mätt mage. När jag vaknade imorse hade han dessutom gjort en matlåda till mig, han är helt perfekt. No need to say more. Idag blir det ett lika långt pass eftersom hon fortfarande är sjuk och imorgon jobbar jag antagligen också men bara till 14 och efter det ska jag SOVA UT. På onsdag ska vi på premiären av the Hobbit del 2!!! Kommer bli grymt! Kommer ihåg förra december när vi såg del 1. Satt i salongen när eftertexten började rulla och tänkte "fyfan för att vänta ett helt år på fortsättningen"! Nu är vi redan här, ett år senare! Kan även meddela att jag går från fästmö till fru och exakt 202 dagar!!! 


Hoppas ni har en bra söndag så hörs vi en annan dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!