Partners in crime.

Ojojoj nu har det gått lång tid sedan jag skrev och det beror helt och hållet på tidsbrist. Har hunnit med en massa saker! Har jobbat arslet av mig, umgåtts med fästman och kompisar, varit en helg i skara med svärfamiljen och en massa annat så brist på saker att skriva om har det verkligen inte varit. Igår hade jag och en tjejkompis AW och jäklar vad det svängde. Satte oss ute efter jobbet med rosé och pepsi men efter 10 min drog världens mörkaste moln över himlen så vi tog pick och pack och gick hem till oss istället. Där satt vi och pratade om allt möjligt och det var nog inte förens vi stod och dansade som galningar som vi märkte hur mycket dricka vi fått i oss! Imorse vaknade jag med en mun torrare än Sahara öknen och jag kan säga att jag fortfarande är bakis. Min partner in crime började redan jobba 06.45 imorse haha! Hon kan inte mått bra.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!