Teach, I'll learn.

Snart dags att hoppa in i en dusch så man ser lite fräschare ut när man kommer till nya jobbet. Har upplärning idag från 14-17.30 och det ska bli roligt att få sitta i en reception igen och ha hand om växeln för jag älskade det när jag jobbade på Statoils huvudkontor i Stockholm! Igår hade jag en riktigt bra dag med filmmys med Malin som jag inte har träffat på ett bra tag nu. Vi har en sån vänskap som gör att vi kan gå flera månader utan kontakt men sen när vi väl ses eller pratar så känns det som att det bara gått några dagar. Vi gjorde egen pizza och sedan satte vi oss och började titta på Monster-In-Law med Jennifer Lopez men om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg slutet för vi började prata och satt tillslut och babblade i mun på varandra som det ska vara haha!
 
Nu måste jag duscha men jag uppdaterar nog ikväll igen! Ha en bra dag :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!