Surprised, allright!

Sovmorgon? Inte riktigt som jag tänkt men nästan bättre. Att vakna av en kram och regnsmatter mot fönstret är så mysigt! Det enda som fattas är åskan. Apropå kram, nu ska nu få höra. Igår kväll hade jag en riktig myskväll med god mat, serier och slappande i soffan. Under kvällen hade jag hört lite skumma saker, ljud som inte riktigt passade in. När man har bott på samma ställe ett tag lär man sig alla ljud och vet oftast vart allt kommer ifrån men igår var det nya saker som lät vilket gjorde mig lite illa till mods. Tänkte dock inte mer på det utan jag höjde bara volymen på tvn och fortsatte myset. Runt 11 tiden började jag bli lite orolig eftersom Robin, som befann sig i Riga, hade lovat att ringa innan han skulle lägga sig ochdär var klockan nästan tolv då dom är en timme före oss så jag tog upp telefonen för att smsa när jag hör någonting som låter högre än alla konstiga läten innan. Dörren gick upp och jag började panikslaget fundera på om någon hade våran extranyckel. Smög ut till köket och hallen och där stod han, min prins. Knäppskallen hade lyckats hålla det hemligt att han hade fått åka hem en dag tidigare! Då hade vi alltså pratat i telefon under hans resa och jag hade gått på allt han sagt om att han "åt middag med en kollega och inte kunde prata" när han egentligen skulle igenom säkerhetskontrollen! Riktigt bra jobbat av honom tycker jag för jag hade verkligen ingen aning om något men jäklar vad glad jag vart!!! <3

Har tyvärr inga bilder som passar in på just det men ni får bilder från igår när Zelda låg i min famn och tillslut somnade.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!