Shine me up.

Att vakna till att solen lyser in? Ja, tack. Så fort man öppnar ögonen sprudlar vårkänslorna genom kroppen och värmer. Man kan faktiskt stänga av elementen hemma nu för solen värmer upp lägenheten så det räcker. Jag älskar den här årstiden! Vill bara att det ska bli varmare ute då man slipper jackan och kan dra fram vårjackan istället men det kommer. Ska äta en stor frukost nu och göra iordning mig för sen ska jag iväg på en intervju. Drar till skolan direkt efter och sedan hem igen för att göra middag till älsklingen innan jag ska iväg och träna. Rolig dag? Hoppas på det! Här får ni bilder på en outfit jag hade några dagar sedan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!