Plan came through.

Solen skiner och jag fick vara ledig ikväll så jag är lycklig! Skulle haft praktik ikväll och därmed inte vara med på grillningen hos Robins mamma men det gick att lösa enkelt. Skulle varit ledig nästa fredag till söndag men la in ett jobbpass på fredagen och tog bort kvällens pass. Ska strax hoppa in i en dusch för att se någolunda okej ut ikväll och klockan fyra bär det av med bussen. Sedan blir det praktik imorgon, på torsdag och på fredag men det är ingen fara alls för jag gillar praktiken, va bara idag som jag ville vara med svärsläkten.
 
Hoppas ni alla har en ra dag och kväll och njuter av valborg. Sedan hoppas jag också att maj för med sig fint väder utan kalla dagar!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!