Oh happy day.

Så jäkla glad! Intervjun gick jättebra så jag ska skriva på kontrakt på torsdag och sen börjar upplärningen! Den bästa arbetsplatsen jag har varit på var Statoils huvudkontor i Stockholm och där hade jag hand om receptionen och växeln, samt lite konferens och post. Det här jobbet innebär samma uppgifter och dessutom tar det mig bara 5 min att gå dit hemifrån, kan inte bli bättre! Det enda tråkiga är att jag kommer bli upplärd innan sommaren men sen börjar jobbet på riktigt i höst eftersom att dom redan har gjort ett schema för sommaren och då behövdes ingen hjälp men som tur är blir jag först och främst anställd av Manpower så även utan jobb får jag en grundlön! Taggad till tusen nu! Flera positiva nyheter har jag. Har antagligen hittat ett grymhet till en av kattungarna (taskigt att säga men det är min favorit) och det är en vän dombok ha henne så jag kommer kunna hälsa på lite då och då!

Nu ska jag ut på en powerwalk och njuta av allt positivt som hänt idag!!! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!