Looking forward to much.

Sitter på spårvagnen just nu och känner mig galet mätt. Slängde i mig soppa precis innan jag gick hemifrån och sedan skyndade jag till spårvagnen vilket inte var en bra idé. Nu är det dock lugnt får vi hoppas! Idag kör jag 16-21 på praktiken och imorgon blir det 7-14 igen, dvs. lite för lite sömn men jag bryr mig inte för sen är det helg!

Finns en hel del grejer jag längtar till men just nu längtar jag till maj för då ska jag och min fina Jennie se Pink i Stockholm!!! Va ett tag sedan vi umgicks nu så det är på tiden att ta igen allt vi har missat! Längtar även till lördag för då ska vi till Köping och fira Robins farfar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!