Keeping a promise.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig! Jag glömmer bort att jag har en blogg och därav: inga inlägg. Dessutom så kan jag oftast inte blogga när jag kommer på det för det börjar lagga för Robin om han spelar när jag bloggar så då blir det att jag låter bli. Vi gör ett nytt försök nu iallafall och startar på ny kula med löftet om minst ett inlägg per dag.

De senaste dagarna har varit underbara. Älskar att Robin har varit ledig och vi har hunnit med påskäggsjakt, en utgång samt en mysdagmed bio. Utgången blev jättelyckad men dagen efter mådde vi precis som vi förtjänade. Vi kan ju säga såhär: ingen av oss rörde sig mer än 10 meter fram till kl. 14! Efter det började vi vakna till liv och kunde få i oss lite mat.

Idag ska jag iväg och fixa lite ärenden och sen ska jag hinna med att träna och plugga också så nu är det nog dags att sätta igång. Bilder från dagarna som varit får ni här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!