Dig me a grave.

Praktik, praktik, praktik. Tar all min tid just nu men idag kom det underbara nyheter! Fick sommarjobbet jag ville ha och dom vill t.o.m att jag börjar innan sommaren. Fick även tider för upplärning på jobbet jag kommer ha i höst som receptionist på norrköpings kommuns huvudkontor! Ett tag sedan var jag på en intervju gör ett receptionistjobb för hyresbostäder men dom gick vidare med en annan tjej. Nu hade dom tydligen ringt min chef på Manpower och frågat om jag kunde hoppa in i sommar vid behov så det är roligt att man är eftertraktad! Känns grymt haha!

Kan även berätta att jag höll på att få en ordentlig hjärtattack idag. Kom ut från toan och helt plötsligt står det en kille utanför fönstret! Dom fixar lite på fasaden men nån varning borde man ju få!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!