Amazing days ahead.

Jag är uppe och har varit uppe i hela 40 minuter. Varför? Jo, jag vill gå igenom allt inför provet en sista gång. Av tidigare erfarenheter vet jag att jag kan plugga hur mycket som helst men det jag läser på morgonen innan provet sitter som klister. Därför är det skönt när dom sätter proven kl. 13 som dom gör ibland. Idag är det dock kl. 9, därav en zimbieaktig Tina. Har gjort en kopp te och frukosten är på gång så den hör morgonen känns riktigt bra ändå! Idag efter provet drar jag iväg på en jobbintervju för ett sommarjobb och efter det blir det raka vägen hem eftersom Robins bror och hans tjej kommer och ska mysa med kattungarna. Ikväll är det tjejkväll med klasskompisarna! Dricka och tjejsnack hos oss och sen drar vi vidare ut. Sen fick jag veta igår att mina två bästavänner från Stockholm kommer hut spontant imorgon!!! Helgen kan inte bli bättre! Och det bästa av allt är... Imorgon får jag och robin sova ut tillsammans för ingen ska iväg nånstans. Obeskrivligt bra.

Bilder på shelly som jämt ska tugga på min penna när jag skriver och mitt nya te kommer här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!