Why, oh why?

Bonjour!

Kände för att att vara lite fransk idag haha! Har precis ätit frukost som bestod av blåbärste och ägg med kaviar, så gott! Sitter och tittar på top model nu men ska strax börja fixa lite här hemma för idag kommer min pappa hit! Jag har inte träffat honom sen i juni så jag längtar ihjäl mig!
Dumt nog så gick jag in på några av mina favorithemsidor när det gäller shopping så nu har jag även hittat min drömkappa som är FÖR DYR, suck! Får fortsätta hålla utkik men jag är kär för tillfället iallafall.
 
 
Så fin kappa som även är lite speciell, love it!
 
Nu ska jag städa och väcka Robin så att han kan hjälpa mig mohahah! Förresten, hur underbart är det inte att serier som man väntat på äntligen har kommit?! Nya grey's är ute för er som är intresserade!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!