Update Me.

Hej igen!
 
Behöver inte ens skriva hur länge sedan det var jag bloggade för det ser ni ju men ibland har man bara inte lust och så har det varit ett tag. Kan inte säga att jag har världens lust nu heller men idag var det två söta tjejer som sa att jag skulle göra det så här kommer ett inlägg. Jag har börjat skolan nu och dessutom jobbar jag också så det blir ganska fullt upp men nu har det varit ganska lugnt ett tag så jag har t.o.m hunnit med att festa! Haet r även haft det underbart mysigt med min kärlek som är min klippa genom allt! Det har dock inte bara varit bra inom familjen men det är inget jag inte klarar av och definitivt inget som behöver tas upp i detalj här. Tänkte att jag kastar in bilder istället från tiden som jag inte bloggat.
 


Bilderna:
1. Robins födelsedagstårta. Han gillar ju inte gräddtårta så då fick det bli en smörgåstårta!
2. Powerwalks runt strömmen och över femöresbron.
3. Kräftkväll med min andra halva <3
4. Fina kollegor på världens bästa jobb!
5-7. Augustifestivalen i Norrköping.
8. En outfit som fotades.
9. Överraskade älsklingen med nybakade scones när han vaknade!
10. Lekte och busade med katterna.
11. Fikade inne i stan.
12. Satt och myste på Black Lion med öl och plocktallrik.
13. Glass efter plugg!
14. Bowling igårkväll med Robin och Macke som följdes av en dunderutgång.

Har haft underbara dagar helt enkelt! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!