Take me back.

Nu ska ni få höra!
När jag va yngre ÄLSKADE jag indiska filmer men när jag blev äldre tröttnade jag och slutade titta på indiska filmer helt och hållet. Jag är en filmfantast, eller kändisfamtast passar kanske bättre. Så fort någonting dyker upp med någon kändis eller film som jag inte vet så googlar jag och kollar upp det och jag har oftast varit den alla har frågat när dom undrar vem som spelar i vilken film. Kändisar och filmer har alltid varit min starka sida vilket är ganska dumt för det hjälper mig inte i livet om jag inte vill bli filmkritiker eller paparazzi haha! Jag ser det mest som en hobby.
Tillbaka till ämnet nu! Idag laddade jag ner en gammal indiskfilm som jag älskade förut och jag fastnade igen. Vissa delar kändes för mycket för indiska filmer är ganska överdrivna ibland men då spolade jag bara förbi. Ska nog fortsätta kolla på indiska filmer ibland men nu blir det revenge för det är ännu en serie jag fastnat för så nu ska jag titta från början.
 
 
 
 
Hörs sen! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!