Love the day.

Hello hello!
Idag började jag dagen med att gå upp och äta frukost för idag stod praktik på schemat. Hade fått veta att jag skulle vara på plats kl. 10 idag och få se lokalerna samt träffa min handledare men när jag kom fram så var inget planerat. Min handledare skulle inte ens jobba idag så jag fick se lokalerna och sedan fick jag även veta att jag inte börjar förens på onsdag... woop woop! Ledig idag och imorgon! Nu är theo hos oss och hänger med Robin och han ska även vara här och mysa ikväll för då blir det köttgryta med ris och FILM!
 
Känner att det kommer bli en grym dag och nu kryper jag ner i soffan och myser framför top model så vi hörs mer senare <3
 
 
Igår hittade jag och Robin detta svarta vatten som vi har hört om tidigare så vi var tvungna att testa och det smakade verkligen... vatten! Kändes riktigt skumt att dricka för man förväntade sig att det skulle smaka något annat, lakrits eller nåt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!