Day out.

Tjabba tjena hallå!
Kom precis hem efter en massa mys på stan. Jag och Robin kände att det va dags att vi unnade oss något gott så det blev käk på o'learys! Jag kunde inte varit lyckligare för jag älskar deras mat och min absoluta favorit är deras revbensspjäll. Vi satt och hade det mysigt och åt och efter det gick vi runt på stan. Vi såg att spiralen har öppnat nu (ni som inte bor här i norrköping har ingen aning om vad jag snackar om nu). Slutade med att vi kom hem med en massa fina grejjer! Stack in på myrorna och hittade en massa böcker av en av mina favoritförfattare och så hittade vi världens mysigaste och finaste filt inne på klippet!
 
 
Sista bilden gör filten ingen rättvisa alls men ni ser ungefär hur den ser ut. Jag älskar den! Sitter och myser med den nu och en kopp te så vi hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!