Bite me.

Godkväll alla ni!
Jag har precis ätit middag och innan det blev det en välbehövlig dusch för mig. Ville sitta i duschen i flera timmar men det går ju inte när man har en underbar fästman som ropar att maten är klar. Hur många killar ställer sig och lagar mat medan man duschar liksom!
Idag hade jag praktik och om jag ska vara helt ärlig så... hatar jag det. Det är inte alls min grej det vi gör nu men jag ska hålla ut och gå min egna väg efter. Själva utbildningen, dvs. allt vi gör i skolan är hur roligt som helst men praktiken är inte min grej. Fick en handledare som aldrig har haft en elev innan och hon har inte heller någon handledarutbildning så hon sket i mig nästan hela dagen men det bryr jag mig inte om. Jag är där för att lära mig och jag kommer fråga frågor hur hon än är mot mig så det så! Måste vara jobbig som fan :P
Annars händer det inte så mycket så nu blir det en lugn kväll för min del för min praktik börjar kl. 06.45 imorgon men några avsnitt av CSI hinner jag med!
 
 
Måste bara berätta att jag fick ett MYGGBETT idag! Trodde sommaren va över och att alla äckelinsekter har försvunnit men icke sa nicke!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!