Summary to sum it up.

Hello hey (what's your name? i need to know... inget sjungande nu!)
 
Hur står det till? har inte hunnit blogga innan för vi har haft finbesök som jag skrev att vi skulle ha. Tv av mina allra bästa vänner har varit hos oss och vad gjorde vi? Jo, vi drack öl, kollade på filmer och bowlade så det blev en perfekt helg helt enkelt! Idag när dom åkte hem till stockholm åkte jag och Robin till hans pappa med blommor och choklad för att fira farsdag. Min fina pappa är i usa just nu på jobbresa så han fick ett sms imorse så får jag gratta per telefon när han är hemma i tyskland igen.
 
Nu sitter jag och tittar på MTV EMA och benknäckargänget som visas på femman, haha! När någon dålig artist uppträder på EMA byter jag bara kanal ;) Kommer nog inte bli så mycket mer för imorgon ska jag upp tidigt och tvätta och sen är det skola från 13-16 och på kvällen ska jag hänga med mannen min för på tisdag åker han till usa och är borta i... 9 dagar!!! Hur ska jag klara mig?!!!!!!! :(
 
 
 
En bild på våra egengjorda hamburgare och en på mig när jag leker med håret ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!