Some dreams will stay dreams.

Hello hello!
 
Sitter och tittar på "the F-word" med Gordon Ramsey nu och jag tycker att ALLT ser så underbart gott ut! Jag önskar att jag kunde laga lika god och lyxig mat som han kan men samtidigt är kock inte ett val för mig då den typen av stress skulle ta kål på mig. Dessutom så har ju jag en egen mästerkock <3
 
 
Jag och min fina mästerkock som lagar världens godaste mat!
 
Händer inte så värst mycket just nu faktiskt. Mycket plugg och så klämmer vi in lite mys och träning också så det funkar hur bra som helst! På lördag kommer mina underbara vänner Johanna och Richard på besök från stockholm och jag längtar så galet mycket! Får se vad vi hittar på för skoj då <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!