It's like i waited my whole life.

Hej på er!
 
Jag har inte bloggat på nästan två dagar nu av enbart en anledning och det är för att jag inte har gjort ett piss. Jag har tagit det lugnt, lagat mat, läst min bok och kollat på serier och ni ska bara veta hur skönt det har varit! Har även gjort något skumt då jag vaknade med extremt ont i nacken igår och inte riktigt visste varför men nu har smärtan blivit annorlunda för nu känns det som att jag har ont i halsen och inte i musklerna... hmm vet inte hur jag ska förklara men förhoppningsvis går det över för jag har inte tid att bli sjuk. På måndag smäller det nämligen! Har längtat i över en månad nu.... :D:D:D
 
 
Jag och jennie åker till Stockholm för att se CHRIS BROWN! <3
 
Ooooooch dessutom så är det inte lång tid alls till Robin kommer hem efter Chris Brown konserten så jag kan inte bli lyckligare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!