It is now that we need the people.

Här är jag igen! Har inte försvunnit men det har däremot en kille vid namn Jimmy Aronsson... Senast någon såg honom var natten till söndagen på puls nattklubb här i Norrköping och han har fortfarande inte synts till så nu är både Missing People och Efterlyst inblandade och polisen har letat och letar nog fortfarande... Jag känner att jag ville uppmärksamma detta fall då min fina vän johanna från skolan är vän med honom och hennes bästa kompis var tillsammans med honom med det tog slut nyligen så man fasar ju det värsta... usch, vill inte ens tänka på det!!! Ska inte skriva mer om det här nu.
 
RING om ni har sett eller vet något bara för han hämtade inte ens ut sin jacka från krogen...
 
Har du sett Jimmy? Ring Efterlyst 08-702 00 90.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!