Fight for love.

Hello hello!
 
Hur står det till? Min dag idag kommer bestå av.... (trumvirvel)... plugg. Allt ska in i skallen för imorgon är det prov på alla våra kapitel och då ska det sitta så idag gräver jag ner mig i böckerna med en kopp te men jag ska nog lyckas skriva några inlägg också. Kommer sluta med att jag kommer på en miljon saker att skriva om här bara för att komma ifrån plugget haha! Men nej! Idag ska jag vara duktig :)
 
 
Bjuder på denna bild som verkligen stämmer! Hur många gjorde slut eller bad om en skilsmässa förr i tiden?! Knappt någon för man kunde kämpa så detta motto kör jag och Robin på <3 Vi föll stenhårt för varandra och om det skulle bli dåligt mellan oss nu så får man kämpa och tänka på att det fanns en anledning till att vi förlovade oss och det är ju för att vi vet att vi är menade för varandra. Tyvärr så gör de flesta paren slut under hösten och vintern men man får tänka att man inte ska vara så grinig och deprimerad utan göra saker som gör en glad och det är ju under hösten och vintern som man ska MYYYSA med varandra! <3
 
Ser ni?! Redan börjat undvika plugget... ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!