Eyes wide...shut?

Guten abend!
 
Kom hem ungefär en timme sedan och det första jag gjorde var att hoppa in i en dusch! Så underbart skönt att sitta på soffan helt nyduschad, titta på film (american pie presenting band camp) och vänta på att killen ska höra av sig så att jag kan få höra hans underbara röst! Jag är inte helt säker på när han landar men jag tror att det är om ungefär en timme, håller tummarna för att allt har gått bra och att både han och bagaget kommer fram ordentligt!
Ska fortsätta kolla lite på filmen nu men skriver nog senare igen om jag inte deckar här på soffan för ögonlocken känns lite tunga just nu... försöker iallafall hålla mig vaken!
 
 
Massa kärlek till denna fina människa <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!