Make my day, thanks!

Så lycklig tjej! Kom nyss hem från min första dag på nya jobbet (Vildmarkshotellet, kolmården) och jag går runt med världens leende på läpparna. Är så sjukt trött dock för jag gick upp kl. 6 för att sen ta bussen kl. 7 men det är så värt det! Det va meningen att jag skulle gå upp halv 6 och gå ut på en powerwalk men jag va för trött, gick inte alls att öppna ögonen ens! La mig i sängen igår kl. 22 för att läsa en stund och sedan sova men klockan hann bli 00.20... kunde verkligen inte sova! Låg och vred och vända på mig och allt kändes jobbigt. kudden va inte skön, det va för varmt och hur jag än la mig kändes det bara fel. Somnade tillslut men mina planer för morgonen gick åt helvete men IMORGON, då jävlar SKA jag ut på powerwalk innan jobbet!

Bjuder på en söt bild på min andra halva som lyckas göra detta med täcket så fort jag kliver upp ur sängen! en av sakerna jag älskar med honom <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!