Summer, are you here to stay?

Nu sitter jag och degar i soffan med öppna fönster i hela lägenheten. Att det är 23 grader idag känns verkligen! Hade en grym runda på stan idag. 2,5 timme och det kändes verkligen som att jag var inne i varenda affär i norrköping. Hittade fina grejjer och nu sitter jag och pysslar lite på en fin grej till våran lägenhet. Kan inte skriva vad det är än för robin läser ibland men när jag har överraskat honom lägger jag upp en bild. Sitter även och kollar igenom min garderob och plockar fram sommarkläder som jag verkligen längtar efter att få använda! Hittar kläder jag inte ens kommer ihåg... Nää nu blir det mer tv tittande men bjuder på en bild på mig innan powerwalken imorse.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!