Shake it baby.

Powerwalk - check! Frukost - check! Nu sitter jag och tittar på Förhäxad töntig som man är. Har träningsvärk i hela kroppen för nu ska ni få höra något roligt! Jag fick robin att köra zumba med mig igår. Han började med att säga "behöver man ens dricka vatten? Är det så jobbigt?". Ni skulle sett oss efter ett pass! Helt genomsvettiga båda två och OM vi drak vatten! Det va riktigt roligt och vi har sagt att vi ska köra två pass i veckan. Robin som inte har kört zumba förut va jätteduktig! Han körde på även när han inte kunde stegen och det va kul att se!
 

Kolla in tjejen i mitten med vit tröja. Så jäkla taskigt men jag kan verkligen inte sluta skratta! Grymt att hon inte ger upp!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!