Round and round, up and down?

Jag är helt kär i det fina vädret! Nu är sommaren här på riktigt och därmed oturligt nog också alla myggor. Det kan ju inte vara helt perfekt. Valborg spenderades henna hos Robins mamma med släkt, grillning och kubb. Det va riktigt mysigt och lyckat och vi sov även över för nästa dag bar det av till tivolit här i norrköping med Robin och han systrar. Vi åkte allt och t.o.m jag som alltid klarar av att åka allt blev illamående av en attraktion som hette Batman.

Inget jag rekommenderar för dom med känslig mage. Jag ångrade mig så fort vi satte oss ;)

Det va en riktigt lyckad dag iallafall. Nu blir det mys med film här hemma så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!