Love can make you fly so high.

Fy vad tomt det känns! Att det kan vara bra att komma ifrån varandra när man umgås mycket med sin partner är bullshit. Visst, det kanske är bra för förhållandet men det är nog inte bra för hjärtat. Känner mig tom och... halv. Det är underbart att ses igen efter att Robin har varit borta men jag verkligen älskar att umgås med honom så mycket som möjligt. Han vet allt om mig och är den enda som vet hur han ska hantera mig. Det jag försöker säga är att jag älskar dig, Robin och saknar dig massor! Längtar till imorgon då vi ses! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!