Endings make me crazy.

Sitter på soffan och är förbannad på mig själv. VARFÖR började jag titta på grey's anatomy igen?! Dålig idé för jag såg precis sista avsnittet som finns, vilket är avsnitt 24 säsong 8 och det slutade... ja, hur ska man förklara... vill rycka ut varenda hårstrå från huvudet just nu. Hur kan man göra så mot oss tittare?! Inte nog med att det slutade dåligt och man måste vänta på nästa avsnitt utan nästa säsong visas i... wait for it... höst. Suck, suck och återigen suck. Orkar inte vänta så länge, vill se nu nu nu! Mitt eget fel, i know, men serien är så bra. Kan inte förstå att en av mina favorter är ute ur serien. Säger inte vem för det kanske finns någon som inte har sett sista avsnittet än men sorgligt är det. Nu ska jag nog hoppa in i duschen med killen och sedan bara lägga mig och läsa. Hoppas på att boken slutar bra iallafall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!