Big changes for the better.

Nu jäklar ska ni få höra vad som har hänt! I torsdags förra veckan innan jobbet fick jag ett samtal som gjorde mig så otroligt lycklig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. I februari sökte jag jobb på Kolmården som receptionist och konferensvärdinna på Vildmarkshotellet där och jag fick även gå på intervju men 3 veckor efter intervjun ringde dom och sa att dom hade gtt vidare med någon annan men att dom jättegärna ville att jag skulle söka till nästa säsong då dom tyckte om mig. Jag kände mig helt förkrossad för det va verkligen drömjobbet just nu men det va bara att sluta deppa och fortsätta jobba på Telenor. I torsdags ringer en Sofia från Vildmarkshotellet och säger att dom vill att jag börjar jobba där och att dom va jätteimponerade av mig... hur sjukt är inte det! Vi va 6 personer på intervju där för samma tjänst och jag va den med endast ett års erfarenhet och ingen utbildning medans alla andra hade minst 5 års erfarenhet och vissa hade utbildning. Känns så jäkla bra och nästa helg börjar utbildningen så jag är superlycklig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!