Enjoying the day to the fullest.

Min lediga dag! Kom hem från jobbet runt halv tolv tiden igår och då blev det en massa mys med killen som dock deckade ganska fort så jag satte mig i vardagsrummet och tittade på Hajen 3 som gick på tv och den va faktskt bättre än förväntat. Vaknade upp idag när killen drog till jobbet och som vanligt så minns jag inget mer efter det för jag somnade om och hörde inte ens att killen ringde mig. Nu är jag iallafall pigg och mätt, sitter och tittar på tv och myser och det är allt jag ska göra idag! Är ledig idag, jobbar tis-fre och ledig i helgen igen så jag är överlycklig och på fredag ska jag och killen på bio, jag längar!

Bjuder på en suddig bild på Sheldon men smör på näsan, sötnosen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!