The waiting is over.

Glad tjej här! Posten droppade in och där låg avin jag har väntat på! Min pappa har skickat lite grejjer från tyskland som jag har velat ha så det ska bli kul att äntligen få hämta ut grejjerna. Jag som trodde att jag skulle behöva vänta till på måndag men ibland har man tur. Smsade killen och söt som han är så ska han möta mig när han åker hem så går vi och hämtar paketet tillsammans. Mysigt med en promenad!

Ute på långpromenad förra vintern. det här va vid hamnen i Västerås. Kallt som fan men mysigt med sol så det vara att njuta av vädret så länge det vararde.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!