Running away nose.

Är dunderförkyld! Kände mig ganska hängig i söndags men det försökte jag bara skjuta undan eftersom att jag inte orkar vara sjuk men det gick ju lite sådär. Blev hur förkyld som helst. Snuvig så att jag fick sitta med papperstussar i näsan för att stoppa snorkranen som va på... suck! Dessutom har jag ont i öronen och halsen och ja, resten av kroppen. Mår dock bättre idag så imorgon ska jag vara på topp igen är min plan! Sitter och tittar på grey's anatomy och äter den underbart goda lasagnen killen gjorde igår! Hur lyxigt kan man ha det? Hur många killar tycker om att stå i köket varje dag efter jobbet och laga sjukt god mat?! Släpper inte honom ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!