Place called home.

Tänkte visa lite bilder på en av våra finaste saker vi har hemma och den är t.o.m gjord av oss. När vi precis hade flyttat in i lägenheten så tog det ett tag innan vi fick tv eller bredband så ett tag hade vi bara varndras sällskap oh visst fanns det en massa grejjer som skulle fixas i hemmet men det tog faktiskt inte så lång tid som jag trodde så efter allt fixande behövde vi någonting annat att koncentrera oss på. Då kom vi upp med denna brilljanta idé.

Denna tavla hänger nu i köket och jag är så stolt över oss. Tavlan är ett pussel på 1500 bitar som jag och killen satt och byggde ihop och vi hade så jäkla roligt. Vi satt flera timmar i sträck och kämpade och nu är det en av de snyggaste tavlorna jag har sett iallafall!

Nästa pussel är redan inköpt så det ska vi börja på snart!


Kommentarer
Liuza

haha nej fan vilken cool tavla :D



sv: åh va tråkigt, finns säkert liknande på andra ställen :)

2012-03-19 19:27:29
URL: http://liuzaa.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!