One after the other.

Vill ni veta vad jag gör? Jo, jag ligger på soffan och kör grey's anatomy-maraton för idag är min lediga dag vilket jag bara njuter av! Ska hoppa in i duschen efter ett avsnitt till (det är så svårt att sluta titta för jag har missat en hel säsong!). Killen slutar runt fem tiden så då kommer han och hämtar upp mig så ska vi åka och shoppa lite. Ser fram emot att få umgås med honom nu när det är helg. Dock så jobbar jag imorgon och på söndag men bara från 16.30-20.30 så det är lugnt! Vi tänkte även svänga förbi systemet och köpa några öl och lite vin och bara stta och mysa ikväll framför tvn. Jag älskar mitt liv! Festa ikväll igen?! nää inte om man har sitt på det torra som killen säger;D

Från förra helgens festande!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!