Never-ending drama.

Sitter och tittar på pretty little liars som bara blir bättre och bättre. Jag är riktigt fascinerad över hur mycket de kan komma på som skriver manuset till serien! Precis när man tror att allt har lugnat ner sig så kommer nästa grej som får en att tappa hakan. Det är precis som Våra Bästa År. Jag och en tjejkompis följde den serien varje sommarlov och det är lika otroligt där men de har ju hållit på hur länge som helst! att det aldrig tar slut. Jag vet inte om många av er följde den men jag måste säga att det bästa var när Marlena blev besatt av en demon... det tog första priset i hur sjukt det kan bli i en helt vanlig serie haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!