Moo...nday.

Godmorgon!
Sitter framför datorn nu med en macka i handen och är stolt över mig själv som är färdig innan jag ska gå för annars brukar det alltid vara något jag inte hinner med. Med tanke på att jag fortfarande låg vaken kl. 3 så är det verkligen ett mirakel att jag kom upp imorse! Killen låg också kvar i sängen och drog sig ett tag så jag va inte den enda som va trött.
Idag är det första riktiga dagen på jobbet, dvs. utbildningen är slut. Jag skriver inte äntligen för jag vet inte om det är så bra med tanke på att det finns tusen grejjer jag inte vet än och nu skickas jag ut i stora vida världen (rummet vi sitter i är jävligt stort!) och ska kunna hjälpa kunder utan någon coach. Good luck to me!
Ni får höra hur det gick när jag kommer hem och dessutom så ska jag berätta hur det var i lördags när vi hade kick-off.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!