Make the day pink!

Då va det lördag! Nu ser ni säkert jätteförvirrade ut men för mig är det lördag idag eftersom att jag är ledig idag och imorgon men jobbar lördag och söndag. Kom hem igår efter jobbet till en förbryllad pojkvän som tyckte att han hade misslyckats med maten. Han hade gjort spagetti och köttfärssås men han tyckte att köttfärssåsen smakade konstigt så vi öste på med lite mer matlagningsgrädde och satte oss för att äta. Det va så gott! Enligt mig är han en mästerkock och han lyckas varje gång så om du läser det här Robin så tyckte jag inte att det va äcklig mat igår, tvärtom!
Idag har jag bestämt mig för att ha en riktig tjejdag! jag ska fixa nagarna, kolla på tjejfilmer och även göra någonting som jag egentligen inte vill men borde... jag ska... rensa min garderob. Jag tänkte även lägga ut lite grejjer på blocket för det är grymt fina klänningar och skor som ska bort som jag har tröttnat på så det är lika bra att se om någon annan vill ha mina gamla saker! Lägger upp en länk här också så får ni se vad det är för grejjer om ni vill lägga bud!

Dags att börja med allt så jag uppdaterar snart igen om hur det går!

En bild på mig och killen i lördags. Det ser ut som att han sover men det gör han faktiskt inte! Eller så gör han det eftersom melodifestivalen inte är ett av hans favoritprogram... Knäpp kille ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!