Love all the way to the tip of my toes.

På bättringsvägen kan jag meddela! Jag är fortfarande förkyld men nu kan jag iallafall röra mig mer än från vardagsrummet till köket och toaletten... Idag firar jag och killen 8 månader och söt som han är hade han planerat att vi skulle äta middag ute så vi drog till Athena, dvs. grekisk mat. Jag va i himlen. det kan vara den mysigaste restaurangen jag har sett och maten va underbar! Jag kämpade dock med att dra djupa andetag för att snoret skulle släppa så att jag faktiskt skulle få smaka på maten och det gick ju lite sådär men vi hade det mysigt! Satt och pratade om hur vi träffades och att vi har haft tur som hittade varandra... Finns inget bättre än att få höra att man är älskad av personen man älskar mest i världen <3 Nu ska vi lägga oss i sängen och läsa som är våran nya tradition för det gjorde jag alltid innan angry birds och andra spel tog över... !


Kommentarer
Liuza

åh ni är så söta! krya på dig btw :)

2012-03-29 10:53:29
URL: http://liuzaa.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!