Lights everywhere.

Börjar dagen men att bli bländad idag också! Det är underbart att öppna ögonen och se hur fint vädret är, att solen bara lyser in. Det är ju redan ljust ute när killen åker till jobbet runt sju på morgonen.
Sitter här efter en enorm frukost som kommer hålla mig mätt hela dagen känns det som! Tänkte att ni skulle få höra om igår. Jag kom hem från jobbet och killen var då i full fart med maten eftersom att han insisterar på att vänta med att äta med mig vilket jag tycker är underbart! Han gjorde renskavsgryta med potatismos och det va så gott! Kunde inte sluta äta, skrapade rent hela tallriken och idag är det även min matlåda som jag ska ha med till jobbet. Han är så duktig min kille! Vi tände även ljus i hela vardagsrummet och bara satt och tittade på tv och hade det mysigt. Egentligen är det ju torsdagar vi lyxar till det med ljus men vi körde på det igår också.

Så här ser det ut hos oss när vi myser! Inte de bästa bilderna men det får duga. Hemma hos oss kan man inte annat än känna sig hemma, så fort man kommer hem känner man hur man kopplar av i hela kroppen och det är det viktigaste. Vi trivs!

Kommentarer
DomiW

Hej! Söt blogg :) Bloglovin-byte?



Kika gärna in min & säg vad du tycker! :D

2012-03-14 15:43:40
URL: http://domsan.blogg.se/
Lina

Åh så mys!

2012-03-14 16:42:57
URL: http://thelizy.blogg.se/
Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Åh vad mysigt! Älskar tända ljus! :D

2012-03-14 17:28:41
URL: http://franzboriss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!